AJINOMO
AJINOMO
יחד עם גילויו של הטעם החמישי ומקורו, חברת Ajinomoto Group החלה את עסקיה, ב-1909, עם ייצור ומכירת מונוסודיום AJI-NO-MOTO®, בהתבסס על שאיפת הייסוד “Eat Well, Live Well” ("אכול היטב, חיה היטב"). אומאמי הינו אחד מחמשת הטעמים, יחד עם מתיקות, מליחות, חמיצות ומרירות. הדרך להשתמש באומאמי היא המפתח לטעם הנהדר של ה-וואשוקו (מאכל יפני).
מזון לצרכן
היום, עם הסלוגן 'No. 1 in deliciousness' ("מקום ראשון בעריבות לחיך") ביותר מ-130 מדינות ואזורים, אנו מספקים ערך חדש באמצעות ייצור ומכירה של אומאמי מתובל AJI-NO-MOTO® ותבלינים אחרים ומזון מעובד המושרשים עמוק בתרבויות מזון מקומיות.
מומחיות
מקור המומחיות שלנו הוא בעוצמה הטכנולוגית שלנו, הנמצאת בחוד החנית של הביו-מדע והכימיקלים העדינים, מה שמאפשר לנו ליצור חומרים מתחרים וביו-חומרים חדשים. החוזק הטכנולוגי הזה, מעניק לנו את היכולת ליצור ערך-לקוח, או במילים אחרות, היכולת להגיב לצרכי ובעיות הצרכן.
"Eat Well, Live Well" -"אכול היטב, חיה היטב"
אנו יוצרים חיים טובים יותר באופן גלובאלי על ידי תרומה לקדמה משמעותית בנושאי המזון והבריאות, ומתוך עבודה שהיא למען החיים. בהתבסס על פילוסופיה תאגידית זו, מטרתנו היא להיות- חברה מומחית גלובלית אמתית (Genuine Global Specialty Company), בעלת נוכחות בת-קיימא.